Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Translate

17 Mayıs 2012 Perşembe

look better

   Yıllardır yüz kremlerine para vermekten çok sıkılmıştım.Para vermeyi bırakın bununla birlikte hiç faydasını görmedim desem yalan olmaz.Bundan iki ay kadar önce kullandığım kremlerin içeriklerini okuya okuya krem uzmanı olduğumu farkettim.Düşündüğüm gibi kendime en iyi gelicek olan kremi kendim yaptım.Çevremdeki hemen hemen on arkadaşımda benimle birlikte yine benim tavsiyemle bu kremi kullanıyorlar hepsi de çok memnun.30 gram bepanthen kremle yine 30 gr vazelini kariştırıp,içine yarım ampul evigen ampul,bir bepanthen ampul kırıyorsunuz.son olarak içine yaklaşık 4 damla kayısı yağı,4 damla badem yağı damlatıyorsunuz bunları iyice karıştırdıktan sonra kreminiz kullanımız için hazır oluyor.Üstelik sabahları bir defa sürmeniz yeterli.Cildiniz eğer çok kuruysa kremin yağ oranını kayısı yağıyla arttırabilirsiniz.Evigen ampulu kesinlikle unutmayın çünkü E vitamini cildinizin beslenmesi için çok önemli..Şiddetle tavsiye ediyorum,kullanın ve genç kalın;)))

  I ve use to pay so much many for face cream,but now i make my cream with myself because i ve bored to give them money.it cost you very cheap.You mix 30 gr bepanthen cream with vaseline and you can put half evigen ampul and bepanthen ampul inside,and at the and you put of four drops aprikot oil and almond oil.mix well and your cream is ready.I hope it will be good for you.







30 gr bepanthen krem
30 gr vazelin
1/2 evigen ampul
1 bepanthen ampul
4 damla kayısı yağı
4 damla badem yağı


4 yorum:

  1. şiddetle bende bu kremden istiyorum..sen yaptıysan eminim olmuştur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim benim ne zaman istersen kremin hazir...

      Sil
  2. Bu kreme ilgili br kac sorum var :) 1)vazelin ve bepanthen yuze surulur mu? 2)bepanthen ve e vitamininin killandirma yaptgi,kili besledigine daur bir cok sey okudum internette bi boyle bi etkisi oldu mu?ne zamandr kullaniyorsunuz? 3)yapinca nasil sakliyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki yıldır kullanıyorum ve hiç bir yan etkisini görmedim.sonuçta dört damla eğer bir hormonal bozukluğunuz yoksa kıllanma yapması için çok az bir miktar.yaptıktan sonra buzdolabının yumurtalık kısmında saklıyorum...

      Sil