Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Translate

15 Nisan 2012 Pazar

Could i be a good mother


     Dokuz aylık bir bekleyişin ardından sonunda Ayşe bizimleydi.Benim için lohusalık dönemim hamileliğim kadar kolay geçmedi.Lohusa depresyonunu aynen yaşadım,sürekli ağlama halleri,iştahsızlık,mutsuzluk,kısaca depresyonun en kötü hali.Ben bunu rezene çayıyla ve alışverişle atlattığımı düşünüyorum.Rezene çayı mucizevi birşey.Anne sütünü arttırıyor,bebeğinize sütten geçtiği için bebeğinizde gaz problemi olmuyorve en önemlisi sizi sakinleştiriyor.Humana rezene çayı,emziren anneler için öneririm.
       At the and of Ayşe with us.Puerperium was very diffucult for me.İ went to depression after pregnancy.The worst stateof depression,loss of appetite,sadness crying briefly.I think it passed fennel tea,and to do shopping.Fennel tea is very important you and your baby.İt is to increase breast milk and it goes to your baby with breast milk baby's gas problem is not passed,and make you relax.Humana fennel tea calms you would recommend for nursing mothers.

     Bebek alışverişinin bir kısmını doğumdan sonraya bırakmanın faydasını gördüm.Ayşe daha 20 günlükken gitmediği alış veriş merkezi kalmadı.Eğer rahat rahat alışveriş yapıp bebek arabası hiç yamulmadan bütün dükkanlara bebeğinizle girip çıkmak istiyorsanız size maclaren bebek arabasını öneririm.Hemde sadece 6 kg bir elinizle bebeğinizi tutup diğer elinizle arabayı çok rahat katlayıp bagajınıza yerleştirebiliyorsunuz.Ana kucağı olarak ise     maxicosi bence en iyisi.
    More than 20 days old, and took her shopping center.I suggest shopping for a comfortable stroller maklaren.it s only 6 kg.You can move very easily.İn number one maxicosi of car seats

       














   
      Bence bebeğinize ileride güzel bir anı bırakmak istiyorsanız bir doğum fotoğrafçısıyla anlaşmanızı tavsiye ederim.Bizim fotoğraflarımızı Şengül Pallı çekti.Ben hazırladıkları albümü çok beğendim.Bir de anı defteri onu görmeye gelen hemen hemen herkese yazdırmaya çalışın.Ona çok değerli miraslar bırakmış olursunuz benden tavsiye;))
   
Bu defteri benim için arkadaşım kendi elleriyle hazırladı.
My friends hand made




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder