Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Translate

3 Ağustos 2012 Cuma

thanks for everyone

       Bugün geçmişe dönme ve herkesi sevme günümdü.Çok şükür ki keşke dediğim şeyler bir elin parmaklarını geçmemiş.Hayatıma giren insanlar,dostlar,arkadaşlar ya da öyle insanlar hepsinin bir izi var bende.Kiminin bakışlarını çalmışım,kiminin aksanını,kiminin kahkahasını,kiminin özgüvenini....daha nice nice özellikler kazandırmış  bana hayatımda bir şekilde bir yerlerde rol alan insanlar haaa kiminden yalanı,kiminden ihaneti,kimindende kalleşliğide öğrendim..Hayır kendi kendime öğrenmedim ya mutlaka birilerinden öğrendim.Bazen alıp başımı gitmek bütün dünyayı gezmek bir sürü insanla tanışıp hepsinden alıcılarımı açıp bir şeyler öğrenmek istiyorum.Ben herkesi seviyorum.Hayatıma giren her insana benim filmimde rol aldıkları için teşekkür ediyorum,şimdiden girecek olanlarada teşekkürler...thanks...remerciments...danke....gracias...благодарственный...grazie.

       I ve just think abaut past time.I met many people.I learn so many things from them.I really love them for play in my movies.actually life is a movie.I love every one who came in my life or who comes in my life..












 Wearing,top shop brecelet and top/jean shorts from passage of tercos/sandals inci/bag prada


 she is playing leading role in my movie and I pray for her every day

 

1 yorum:

  1. ufaklık çok tatlı

    http://fashionisable.blogspot.com/

    http://fashionisable.blogspot.com/

    YanıtlaSil