Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Translate

27 Ağustos 2012 Pazartesi

my birthday

            Dün benim doğum günümdü..Arkadaşlardan mesajlar,telefonlar,hediyeler,çiçekler...daha neler neler.İnsan doğum gününde beklenti içine giriyor nedense,belki biraz şımartılmak istiyor.Herkes beni arasın istiyorum,bana hediyeler alsınlar ama kim istemez ki,düşünsenize sadece o gün yalnızca size ait.Çok mu şey bekliyorum?? Evet bekliyorumda sizede hak veriyorum hayat o kadar yoğun ve karmaşık günlerle dolu ki bazen bir gün bile fazladan zamanımız kalmıyor.Yani bende unutuyorum,unutuyorumda sonrada üzülüyorum......
           My birthday was yesterday.I had so many text,phone call,present and flowers...I love every body which think abaut my birthday....









Wearing,dress from Beyoğlu workcentre,heels MNG,bag guess,prada baroque sunglasses



                                                           thanks for birthday cake

7 yorum:

  1. Happy birthday to yoooou!!! :)

    YanıtlaSil
  2. I'm in love with your sunnies!!! Your blog looks amazing!
    Happy B*day!!! Sorry my delate.
    XOXO

    www.synonym4fashion.com

    YanıtlaSil
  3. Happy Birthday!! Hope you had a great day!

    I'm your newest follower! If you have time would love for you to check out my blog www.nellecreations.com and follow back if you like it :)

    YanıtlaSil
  4. Dogum gunun kutlu olsun, şık dogum gunu cocugu:)

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Great dress with beautiful back. Happy birthday!

    Mariah

    YanıtlaSil