Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Translate

1 Eylül 2012 Cumartesi

love my hair




          Sabah yataktan kalktığımda önce yastığa düşmüş olan saçlarımı saymaktan sıkılmıştım.Bu sayı gün geçtikçe artıyordu.Ne denediysem olmamıştı.üç gün boyunca sarmısak ve sirke kokulu kafamla gezdiğim günleri hiç unutmadım.Kafamda bana ait olmayan saçları taşımaktan sıkılmıştım.Sonunda onunla tanıştım.Bioxcin şampuan,bence son yılların en iyi buluşu.Şiddetle tavsiye ederim, özellikle içine bepanthen ampul kırarsanız etkisini arttırabilirsiniz.
            If you loose your hair you can use Bioxin shampoo.The best shampoo I've ever used...










Wearing,top shop top,shorts from passage of tercos,bracelets are from beymen,top shop and koton,bag louis vuitton,ray-ban sunnies,gladiatör shoes steve madden..

                                               
                                           
                                                    According to me the best shampoo in the world

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder