Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Translate

10 Temmuz 2012 Salı

I am a little bit jealous

                        Şu sıralar en sinirimi bozan insan tipi ben bu sıcaklarda çalışırken kendileri tatillerde yan gelip yatan tipler..Öyle bir hale geldim ki şu sıcaklarda bu kişileri yakalayıp dövesim geliyor..Biz burda sıcaklarda çalışırken bu kişiler gezilmedik yer bırakmıyor tabii ki herkesin gezmeye eğlenmeye ihtiyacı var ama benimde var:(( Tatil yapmadım değil ama benim ki çok kısaydı..İnanın üç gün bütün bir yılın yorgunluğunu atmaya yetmedi.Ama bende gidicem kararlıyım hatta deniz uçağıyla bütün sahillerin önünden hekese nispet yaparmışçasına geçip çeşmeye gidicem;))Duyduğuma göre yeni trend orasıymış.Neydi o Sole Mare beach club yada marrakech herkes bu mekanları konuşuyor.Valla ben öyle dinlence tatili sevenlerden değilim,tarzım eğlence tatili  ne kadar eğlence o kadar dinlence yani:=)

                     I am sorry but I get angry because of someone make holiday but i am working.I must work.Of course they need to go holiday but i need to as well.Dont worry i am planing to go Çeşme.I am going with seaplane.Çeşme is very popular in this year.My holiday meaning is only fun..I need to enjoy something,i need to go party actually i need to everything abaut to holiday:=)












Wearing, park bravo denim dress,inci belt,shoetek shoes,leather bracelet from bodrum
some small shop,bag prada


1 yorum:

  1. Elbisen çok şık Tatlım :-)

    Blogunu genel olarak çok beğendim ve bu yüzden sana bir teklif de bulunmak istiyorum, bana geri dönersen eğer çok memnun olurum! Mail adresim: eylul@indirimlr.com

    Sevgiler
    Eylül Çeviker

    YanıtlaSil