Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Translate

19 Temmuz 2012 Perşembe

I love to open my back;)))

Kendime en çok yakıştırdığım elbise modeli ile karşınızdayım.Hafta sonu bir düğüne davetliydik.Düğün sahipleri ya da bilemiyorum organizasyon şirketi her şeyi özenerek hazırlamışlar..Düğünü Şebnem organizasyon yapmış.Peri masalı gibi bir düğündü.Umarım düğünleri gibi birliktelikleride bir ömür boyu güzel geçer.Cana ve Akın a bir ömür boyu mutluluklar dileyip kendi tasarımım olan elbisemin tanıtımına geçiyorum.Ne giyicem diye düşünürken caddede yürürken gözüme ilişen rengini çok beğendiğimden dolayı aldığım mavi kumaş aklıma geldi..İnternette gezinirken gördüğüm bir elbiseden esinlendim desem hiç de yalan olmaz.Bence en önemli şey insanın hangi elbisenin üzerinde güzel durabileceğini bilmesi.O zaman her gördüğünüz elbise modeli sizin için daha anlamlı hale gelebilir .Modeli çizdim terzim nazmiye ablama verdim ve istediğim elbisenin aynısını yaptı.Ellerine sağlık  Nazmiye abla iyi ki varsın.Tabii burda kardeşime 

('g-dstyle.blogspot.com' ) çizim ve tam kalıp konusunda yardımlarından ötürü çok teşekkür ederim.Saygılar ve sevgiler hadi bye bye;=)))))  






Saçımıda,makyajımıda bizzat kendim yaptım bunuda burda belirtmek isterim;))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder