Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Translate

14 Temmuz 2012 Cumartesi

Sunflower

                  Sakla samanı gelir zamanı ama ben saklayamadım samanı yine de geldi zamanı..Ne diyelim hayat hiç kimsenin planladığı gibi gitmiyor..Seneye kadar onu yapıcam bunu yapıcam,şunu alıcam ya da bunu alıcam,evlenicem ya da çocuk yapıcam....olmuyor işte olmuyor planlar hayatın olağan akışına engel olamıyor.Gerçekten istediğimiz şeyleri bize veriyor ama bizim istediğimiz zamanda değil, onun uygun gördüğü zamanda..Zaman ellerimiz arasından uçup gidiyor kimi bakıyor elde var sıfır,kimi yaşıyor üç kişinin yaşayabileceği kadar yaşanmışlık.Hepsi kendi seçimimiz..Benim karar veremediğim tek şey samanı saklamakmı daha iyi yoksa akışına bırakmakmı?Hayır ben çok saklayan gördüm de bugün saklıydı ama yarın yok oldular......








A harfli altın kolye çok yakın bir arkadaşımın Ayşe'nin doğum gününde aslında Ayşe için aldığı hediye,S harfli altın kolye ise kardeşimin( http://g-dstyle.blogspot.com/ ) anne olduğum gün bana hediyesi...




Wearing,oxxo pants and top,shoes flo,rayban sunnies,bag prada..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder