Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Translate

24 Haziran 2012 Pazar

Benim adım Ayşe'nin annesi (my name is ayşe's mum)

     Çarşamba günü Ayşe'nin birinci yaşını kutladık.Sabahın köründe başladı hummalı çalışmalarımız.Küçük kızım sanki anlıyormuş gibi bütün gün heyecan içerisindeydi.Eşimizi,dostumuzu ve Ayşe'nin minik arkadaşlarını çağırdığımız küçük bir partiyle kutladık yaş günümüzü..Evet yaş günümüz diyorum çünkü kendimi onunla birlikte yeniden doğmuş gibi hissediyorum.Onunla birlikte hayat çok daha anlamlı hale geldi.Onunla birlikte bütün önceliklerim yer değiştirdi.Ayşe bana başıma ne gelirse gelsin yıkılmamayı dimdik durmayı öğretti.Daha önce çok küçük şeylere bile kafamı yorarken şimdi çok önemsiz geliyor.Üzüntülerim bile şekil değiştirdi.artık, beni sadece önem verdiğim insanlar üzebiliyor,diğerleri ise hiç umurumda bile değil.Artık kimsenin onuruma,şerefime,haysiyetime dokunmasına izin vermiyorum çünkü benim adım Ayşe'nin annesi....
      We celebrated ayşe's first birthday on last wednesday.She was excited all day like she knew her birthday.we had a little party with our friendship and her little friend. I feel like it was my birthday as well.My life has changed with her.My life is meaningful with her.my troubles even changed.Now no one can touch my pride,my dignity,my honor ,because my name is Ayşe's mother...




       



                                          Wearing,koton dress,zara shoes,koton bracelet
                                          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder