Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Translate

14 Haziran 2012 Perşembe

everything just for bodrum part:2

        Son gün bodruma gittik.Dikkatimizi çekti her yerde başkanımızı geri istiyoruz,o bir bodrum aşığı falan gibi yazılar.Dönüşte taksiye bindiğimizde taksi şöförüne sordum başkana ne oldu diye.Belediyede iki kişi yolsuzluk yapmışta o da imza atmış falan filan yani sonrada tutuklanmış..Ancak şöför öyle bir korudu ki başkanı inanmamak elde değildi doğrusu..Başkan bodrumun en zenginiymiş,paraya falan ihtiyacı yokmuş.Bodrum için çok şeyler yapmış herkes onu çok seviyormuş.Üstelik şöförün çalıştığı taksi durağını yolu genişletmek için küçültüp duraktan birçok arkadaşının ayrılmasına sebep olmuş..Ben her şeye rağmen çok seviyorum başkanı,herşeyi bodrum için yapıyor dedi.Çok duygulandım paylaşmak istedim,haa başkan haklımıdır bilmem ancak halkın sevgisi başkana büyük,adalet mutlaka yerini bulacaktır..herşey bodrum için.......





                              Wearing,sunnies rayban,tunic and hat some small shop in bodrum





Wearing,skirt nişantaşı some local shop,strapless hepsiburada.com,shoes A46
     
                       

                                                                         Türkbükü at night

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder