Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Translate

26 Haziran 2012 Salı

this is my style

              Her ne giyersem giyiyim kendimi hiç bir kıyafetin içinde bu kadar rahat hissetmiyorum.Bir yırtık kotun insanda yarattığı karakteri herhalde psikologlara binlerce para verseniz yinede bu karaktere sahip olamazsınız.Kendinizi diğer insanlardan ayırırsınız bununla,her zamankinden özgür,her zamankinden fazla takmaz ve herkesden farklısınızdır.yani kendinize güven eksikliğinde sorun yaşıyorsanız psikologlara para akıtmak yerine giyin bir yırtık kot kendinizi dünyanın en özgür,en kendine güvenen insanı hissedin.Bir de altına giydiğiniz topuklu ayakkabıların tak tak sesi yokmu geçtiğiniz heryerde dönüp baktırır size.Belki de siz hep böylesinizdir ama ben değilim,ben böyle özgürleştiriyorum kendimi.Kıyafetleri çıkarıncada ben yine aynı ben fos ya da tın tın....Bugünlerde kendime kızgınımda:(((((

          I feel relax in this style.You can feel so free and different than the others,no one can interest you.Especially ripped jeans make can make you feel good.I love to wearing high shoes under the jeans.



    
















 Wearing,bershka jeans,zara shoes,top derique,bag koton,bracelet http://g-dstyle.blogspot.com/

1 yorum:

  1. Aynen katılıyorum canım sana ya. Yırtık kotu giyince o kadar rahat hissediyorum ki kendimi sokakta hoplaya zıplaya yürümek istiyorum:) Kombinde çok ii olmuş bu arada:)

    YanıtlaSil